Dagen efter det . . .

Jaha då är man ett år äldre hmm nej det känns nog ingen skillnad. Mer än att det är inte alls lika roligt att fylla år längre. för min släkt har ju bestämt att efter man fyllt 20 firas man inte längre. oooh jag som älskar presenter. Aja fick iaf av mamma och pappa och brossan och dom är jag jätte glad för. Kanske får något av någon vän också men vet ej om vi sagt vi ska ge varndra så man kan ju alltid hoppas :P Man blir som ett litet barn när man ser ett packet.

Ikväll ska jag och girlsen till invigningen av bowling hallen i hörby. Där ska band och sånt spela så det kan nog blir trevligt verkar som det ska dit en del människor. kul kul.

Imorgon på Alla fucking hjärtansdag ska moster med familj komma hit på middag. skönt så har jag något annat att tänka på. Hatar verkligen den dagen för jag har aldrig någon att fira den med känns det som. men alla mina kärströmsvänner har ju det så kan ju inte umgås med dom precis.

Va hos Ania igår:) myspys våra pratstunder är guld värda. <3

Nej nu ska jag slänga mig i soffan och vila innan pappa kommer hem och vi ska dra till gymet.. hihi

Tack för alla fina grattis mess och inlägg igår :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0