I want to break free


 Onsdag. Tror jag avstår att träna idag och tar det imorgon och fredag istället.
Så blir nog städning av rummet. Jag och Elin snackade om att fira lillördag men verkar inte so  där finns någon mer som vill det.
Är sjukt sugen på att träffa folk jag ej träffat på länge. Så vad ska ni göra i helgen?

I helgen blir det kanske kstad för min del beror på om min kära vän micke fixar in mig :P haha hoppas du läser detta nu

Pratade med en person jag va super kär i hela  mellan och högstadiet igår helt sinnes vad jag va insnöad i dig men ja så är det ibland. Kul att prata med dig iaf.

Någon som har träningskort på nyastället i hörby som vill gå på spinning och ki-box med mig? :D

Igår va jag hos tinna en runda på kvällen trevligt trevligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0