Jag ser det snöar


När jag vaknade i morse blev jag sjukt förvånad att det kommit så mkt snö. mysigt som fan men ändå lite drygt för jag vill ha vår vår vår:P För någon dag sen när jag va hos Joanna satt jag på hennes balkong och sa att det luktade vår men hon bara skrattade..
Igår fixade Tinna mina naglar så jävla duktig är du för att inte gått länge på kursen <3 super fina är dom. Sen kom elin och håmtade mig så blev det en slingning av hennes hår och lite snabbisar och aromat:P mums sen begav jag mig upp till Rapunzel:D hihi det va trevligt spelade buzz tsm med natha och sandra. Natha förlorade:P haha

Idag har jag hunnit med 3 viktiga saker kanske ordnar det upp sig nu i mitt liv hade varit sjukt skönt. Vet inte rikigt vad jag vill göra idag. känns lite jobbigt.  Ska nog till R ikväll iaf:D

Ania var är du? ho ho?

Imorgon är det min dag :)

Kommentarer
Postat av: jooana

ja dom där vårkänslorna är iaf låååångt härifrån nu ... snyft , hahahha.



<3<3<3

2009-02-11 @ 12:48:04
URL: http://yooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0