tröttsamt

Har sökt 3 jobb idag ska snart ring en. Men jag hatar att ringa känns som orden hänger upp sig i munnen på en. Men fan jag vill inte gå hemma längre och tråka. Finns liksom inget att göra ändå. ska nog önska mig träningskortet ändå i present av päronen så jag ska underhålla mig med något och komma lite i form.
Känns som vissa bara trycker ner en hela tiden och bara verkar helt negativa till det man säger. Precis som jag inte skulle passa till det.


Jag hoppas det ska bli så igen . . . .

Va hos Anna igår en runda sjukt kul att träffa henne det va allt för längesen och vi har alltid så mkt skit för oss. Kollade den nya dans filmen va helt okej men slutet kunde varit bättre det va roligast när hon dansade på klubben och inte sin jävla balett. hahaha
När jag kom hem va det så jävla grått och tråkigt. ville bara tillbaka till eslöv och umgås med anna men bussarna går ju så jävla cepe.

Hmm jaha vad händer denna dag? Mer än söka jobb? det är så jävla tråkigt. händer ju inte ett skit


usch vad denna bloggen blev negativ haha ska höra med mamma och pappa om dom kan bidra lite till min färgning för denna utväxten är hemsk. vill ju helst gå till frisör. gillar inte hemma färgning men om det inte löser sig ekonomiskt har jag inget annat val. då blir det din tur att fixa mitt hår Rapunzel :P <3

Kommentarer
Postat av: jooana

haha det gör jag med glädje rosalin ;-)

<3<3<3

2009-02-05 @ 13:57:03
URL: http://yooa.blogg.se/
Postat av: Kitty

Heej snäckan! är du ute efter jobb? Om du vill ha på grillen där jag och Lisa jobbar så e de inga problem =) pusskram

2009-02-13 @ 22:55:15
URL: http://metrobloggen.se/yttik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0