2009 välkommen

Så då va det nytt år och nya tag:)
Gårdagen va helt okej.. Mys med middag hos Rapunzel sen en runda hos danne och sen gick nog kvällen bara utför. Kim skulle tvunget ner på torget och smälla sina raketer.. så vi följde med där.
Mkt folk men typ ingen jag känner kände sig en aningens vuxen.. HEMSKT
hahahaha
Sen blev det yra runder där och snacka med dom man väl kände hahah
efterfestade och somnade där. hahah tur jag kände dom
heheh

Idag börjar mitt nya sunda liv:)
Vi får väl se hur det slutar

Jag ska iaf inte ge upp när jag känner att det kan gå. :D

Nej nu ska jag ringa Rapunzel och se om min lilla vinge lever idag


Men Gott nytt år på er alla en gång till :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0