27/1

Så då va snart denna dagen slut. Men idag har jag varit ute ooch gått med elin emma och tinna. sjukt jobbigt va dte i slutet man märker att man varit sjuk några dagar. Men börjar bli bara har bara lite förkylning och hosta kvar.
Längtar som fan till lördag vill bara hitta på  något roligt och hoppas verkligen det blir kul också. <3

Sitter hos E nu och kollar tv. ska sova hos henne inatt hihi

När man längtar efter helgen går veckan helt långsamt. men annars springer alltid dagarna iväg. undrar varför...

Var finns du? Som ska göra mig hel igen och få mig att le det där extra speciella leendet man bara har när man hittat någon speciell i sitt liv...




Kommentarer
Postat av: Slelin

Nu sitter just nu sitter du o galer på handbollen haha.. DU är allt lite koko ibland.. Nu kom ett utryck "Du skjuter helt cp" apapap vårda ditt spårk o tänk på din karma hjärtat.. Sverige tror jag allt kommer vinna..

Nej nu ska ja hitta ngt gott åt oss så vi kan och mumsa på till top model. Men jag vet redan vem som vinner.. Ska ja säga de till dig? hmm hon börjar på M iaf..:P Haha..

Så nu tackar jag för mig..

Jag älskar dig min älskade vän!

2009-01-27 @ 19:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0