Ännu en dag :(

Nej asså nu blir jag snart helt less på detta. men tack Kitty och Anna för er omtanke:) kändes bra..
Igår hoppade jag nästan upp och ner i soffan när blondinbella( även kallad miss piggy) äntligen åkte ut i let's dance.. hihi hade jag inte haft så förbaskat mkt feber hade jag mer än gärna gjort det.
just nu håller jag på att svettas ihjäl. men en sak är positivt och det är att jag har sovit hela natten:D:D min hosta börjar försvinna. tack vare det äckliga skitet mamma köpte igår. världens äckligaste hostmedicin i form av sirap.. sjukt äckligt att svälja och smakar blääääääää.


ska nog ringa min älskade vän Rapunzel och fråga om hon lånar ut sin sex and the city film ikväll så jag har nått att göra.

usch tycker verkligen synd om mig själv idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0