Nationaldagen


Då va det dags för årets nationaldags firande:) jag är uppe med tuppen känns det som men min bästaste Rapunzel är nog inte det hoppas hon är i liv och taggad ingör denna dag:)

Igår va jag bara hemma och dega en runda borta hos fian och ania:) alltid lika trevligt.

i torsdags va det student först hos min kusin sen gick jag över till grannen för sandra tog ju studenetn så festade ja med min söta fiffi och massa annat underbart folk:) hade sjukt jävla kul och sent blev det också eller tidigt på morgonen. sen när jag cykla va det bara svart kommer inte ihåg ett skit. Vaknar upp hemma hos Loola och tänker va fan gör jag här. fick skicka till loola och fråga vad jag gjorde hos han för han va visst på jobb. men ja är ju helt slut ibland när jag är full. Aja det bjuder jag på :P hahhaaa

Nej nu ska jag snart ringa och väcka rapunzel hon kommer nog bli jätte glad:P hahahaha

Kommentarer
Postat av: sofie

hahahaha knäppis :D noll koll på dig själv:P

2009-06-08 @ 17:12:08
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0