Du ? Jag? Varför? Mys?

Fredags va en trevlig insiativtagande dag:) Började med möte på kommunhuset sen va jag hos Slelin en runda innan jag skulle träna core. satan va där va varmt och det va jobbigt. hem snabbt och duscha och köka sen till Slelin dricka vin drog till loola en runda bestämde att vi skulle till kristianstad och så blev det tinna va ockå taggad så vi upp på stationen i hörby och vänta på bussen verkade va som fler hade planerat samma som vi så det blev en fin stämmning i bussen:) välframme blev det filma några fula killar som spydde och låtsas man va en reporter från veckorevyn. haha
In på baken som va gratis inträde det gillar vi:) träffade lite nytt folk och några gamla favoriter:) myyyys

Lördags va en dag full med tankar och tårar och tvivel på varför jag känner som jag gör och hur kan jag göra det? Trodde det va bara inbildning sen förra gången men jag börjar undra nu. Jag vet att det aldrig kommer bli som jag nog vill det ska bli eller vad vill jag? Men varför kan jag inte bara glömma och bara låta det va dom underbara stunder som det va.
Fast kanske vill ha fler sådana?
Eller är det bara sådana studer man får när situationen är som den är?

va iaf en runda med min söta Anna igår och nu är jag här igen:) Myspys har saknat det lilla livet..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig redan hjärtat <3

2009-03-02 @ 18:56:32
URL: http://analicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0