gick ej så bra



Haha Tinna det hade du rätt i jag lyckades inte riktigt men får ju sota för det där efter:P Min mage är inte alls bra nu tror att jag verkligen måste lägga ner mitt party beteende ett litet tag så jag inte får mer problem.

Iaf helgen har varit sjukt roligt har varit med Rapunzel hela helgen och en hel del med Tinna också :)

Fredags lite tjej mys hos Lisa :)

Lördags Kristianstad med Tinna mormor och mamma och shoppa:) sen hem till Rapunzel livade upp henne lite. hem käka sen kom T&R och hämtade mig så blev det party fix hos R min T åkyte hem. Sen träffade vi Emelie Josse och Annika så gick vi till olle och umgicks och drack:) sjukt kul hade jag:) sen bar det av till Ladan. va ett tagsen man va där men det va trevligt lite tomt på scenen bara :P

Söndag behöver ej skriva mer än mongosöndag :)

Nu ska jag snart äta sen till slelin:)

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha, i know :-) blev faktiskt riktigt bra partypics! Och jag hade faktiskt skitroligt, helt klart över förväntan :-D

2009-03-16 @ 17:51:30
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0