Idag är en bättre dag :)



Känner mig mkt bättre idag men är lite orolig för min feber eftersom den går upp och ner hela tiden hade hög feber igår efter jag gått en runda med hemma men aja ska bara till nova sen så får jag hema och vila igen efter det:)

Denna helgen kommer bli en bra helg känner jag. lugn och skön kanske inte så lugn som folk tänker när ni tänker lugn men jag menar utan utgång och fylleri:P Ska ju va barnvakt med joanna till världens sötaste barn. :)

Ska till k.stad imorgon för min kusin konfermerar sig:) ska bli trävligt att träffa släkten det va ett tagsen känns det som.

Jag och mamma satt och diskutera igår var vi ska först då när två av kusinerna tar studenten detta året på samma dag s¨åklart. mamma bara var ska vi först haha vem tror du har godast mat . som jag skrattade

Nej nu ska jag lägga mig på soffan och kolla tv en runda för det har jag ju inte gjort farligt mkt nu när jag varit sjuk:P









Gott och blandat  :) <3


Kommentarer
Postat av: AnnaNordström

Vad kärt att jag fick va med på några bilder :)

<3

2009-05-29 @ 15:57:30
URL: http://analicious.blogg.se/
Postat av: Slelin

Mkt kärlek :D

2009-05-30 @ 11:13:14
URL: http://slelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0