know your enemy


Ännu en tråkig grå dag. Men skönt at det inte blåser så mkt idag iaf. tror jag iaf har inte varit ute idag. Egentligen skulle jag varit påväg till ikea nu men det blev ej för tinna skulle jobba. Tråkigt men får bli en annan dag men hade varit så kul att göra något har ine varit något jobb på hela veckan och alla jobbar så ja, här sitter jag hemma och bokar in träningspass för veckan och nästa vecka. Känner att mitt liv är så enformigt just nu. Trisst men nästa vecka ska jag iaf jobba hela veckan :) göttiga tider också

Igår så stack jag hem till Rapunzel<3 sen kom emma och kollade greys med oss:) mkt trevligt

Underar vad jag ska göra i helgen? Vad ska alla andra göra i helgen?

En sak är säker och det är att jag saknar min lilla Ania:) men du kommer väl hem snart eller hihi

Vänner det är en underbar känsla att ha<3 Vad skulle man gjort i livet utan sina vänner. Visst förändras vänskaperna under åren som går och vissa bryr man sig inte lika mkt om längre sen finns där andra som man glider i från eller tappat kontakten med som man absolut ej vill för var gång man pratar med personen så blir man så glad. Har några sånna vänner just nu men ska fan ta tag i det. ska börja träffa er mer. (L)

Kommentarer
Postat av: Sofie

svar: jag har mina ljusa stunder ;)

2009-05-07 @ 11:34:58
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0