Nobodys Nothing

Då sitter man här klockan är snart kvart över ett och jag kan ej sova är så satans mörkrädd. Hade verkligen behövt någon här så jag kunnat somna men det verkar vara dåligt med sånna kontakter.

Har iaf kollar forever young ikväll med moster det va mkt bra så duktiga dom va. Får mig att tänka tillbaka på tiden på g-hill oh vad jag trivdes där när jag väl tänker efter. hade kunnat gå där hela livet. få sjunga och ha drama alltid.
Snart är det dags för dramat igen ska bli kl min kära kusin ska vara med detta året så får ju dit och kolla på henne. brukar ändå alltid kolla fast jag ej känner någon. Men förra året tyckte jag inte det va lika bra som det brukade.
Hoppas på bättre detta.

Va en runda hs rapunzel ikväll också och kollade loooser som gick på trean helt okej film men kanske ingen man vill se många gånger.

Nej nu ska jag nog försöka sova.

Önskar er alla en god natts sömn

natti natti


Kommentarer
Postat av: Anna

Var med & såg Forever young igår..såg inte dej..Dom var sjukt bra! :) Visste inte att Jonas Strid kunde sjunga så bra..

2009-05-09 @ 11:57:56
URL: http://f860203.blogg.se/
Postat av: Anna

Aha okey..ja där var mkt folk.. :) Bra var dom verkligen! Har du sett alla ggr de har uppträtt?

2009-05-09 @ 21:33:53
URL: http://f860203.blogg.se/
Postat av: Sofie

Svar: ja men jag skrev att jag träffade kul folk också ;) loooove! du är great

2009-05-11 @ 17:43:25
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0