sjukling :(

Vaknade i mosre och halsen kändes ännu värre och så hade jag hög feber. ner och knapra i min alvedon så febern går ner för jag pallar fan inte va sjuk. Hoppas att det blir bättre under dagen och att det är bätte imorgon för jag ska ju orka jobba på torsdag.

längtar tills lönen kommer fast det inte blir lika mkt eftersom jag ej jobbat sen förra onsdagen. men men alltid nått då ska iaf jag och Rapunzel in och shoppa loss som vi tjatat om i flera månader:P

Ska kanske kolla på min kusin ikväll när hon är med och spelar på g-hills drama:) hoppas jag inte blir sämre så jag inte orkar gå dit nu när moster fixat biljett och allt:)


Måste försöka äta något nu för min mage skriker efter mat men halsen verkar ha lugnat sig lite iaf..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0