Flying without wings

Dags för att blgga lite.
Har varit hos majsan idag och fixat min korta sida sen kollade jag på nä fian färgade håret. sjuuuukt snyggt jag vill också vara rödhårig. fast då vill jag ha en helt annan frisyr så det får nog vänta:P
Helgen har varit helt okej. Va sjuk i fredags av vaccinet men i lördags va jag på benen igen då blev det en tripp till Lödde och hälsade på Jennifer och Mattias :) Käkade mat och drack god dricka sen begav vi oss till en inflyttningsfest:) efter det blev det utgång i malmö. kul kul
igår låg vi och nördade oss hos familjen Qvick tills hungern tog över och vi begav oss hem till hörby igen.

Fick höra talas om en rolig blogg idag om hörby. där stod massa saker om personer som bor här vad dom gjort och lite sånt förstår inte hur denna människa som skrivit bloggen kan veta allt och lägger det på minnet. Men men haha kan inte mer än skratta. nya gossip girl

Lyssnar på raise me up med westlife och tänker bara på min saknade Elly. Du jag och den andra Lilja sjöng denna som fan den gången hemma hos padde jönsson efter ni slutat nian tror jag haha KÄRLEK<3 kom hem och umgås med mig snart.


MIN FRU SKA SNART LÄMNA MIG :( Fick tårar i ögonen igås när hon berättade för mig att hon skulle åka om 2 veckor. Jag vill inte det men fan vad kul du kommer ha det. Tur du kommer hem igen iaf <3 Rapunzel&Rosalin=MONGOBARN

Imorgon ska jag börja jobba på VC ska bli kul. PENGAR hihi


ohohohoh flying without wings med westlife är ju bara sååå bra jag kommer aldrig bli trött på den. texten är så fin..

nej nu har jag nog skrivit såååå lite för många gånger haha


Kommentarer
Postat av: rapunzeln

hur fan ska vi klara oss?!! detta är helt jävla hemskt rosalin. jag blir gråtfärdig varje gång jag tänker på det :-S <3 <3 <3

2009-11-10 @ 09:42:56
Postat av: Ania

Du är mer än välkommen att bo hos mig och plugga här. Det är dessutom inriktning på missbruk och sånt. :) Tror det hade passat dig svinbra! :D

Saknar dig med gumman! Puss

2009-11-10 @ 16:31:45
URL: http://anias.blogg.se/
Postat av: Ania

Har du kollat på örebros hemsdia om du är? =) Puss orus.se tror jag det är

2009-11-10 @ 23:22:44
URL: http://anias.blogg.se/
Postat av: Jenny roos

hej hjärtat allt bra? vad heter den bloggen om folket i hörby? hade varit skoj att läsa =) sköt om dig.. Puss puss

2009-11-10 @ 23:25:23
Postat av: Anonym

Bloggen finns inte kvar Jenny.

Okej jag ska kolla det Ania :)Nu tänker jag mest om det blir så. har du plats i din lägenhet då så vi kunnat bo där båda två? PUSS

2009-11-11 @ 13:01:04
URL: http://saaane.blogg.se/
Postat av: Jennyroos

Nej jag hörde om de av en annan oxå, sjuka männsikor som sjuker så lågt och roar sig på andras bekostnad. puss

2009-11-12 @ 20:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0