Kallt och lite snö i skåne :)


Då kom den första lilla snön idag men har man ej varit ute har man inte märkt det för det va ju inte precis så det la sig på marken. Nu har det med övergått till regn och blåst.

va på Bodyscrub innan idag helt underbart skönt.
Nu ligger jag i sängen och ugglar har världens huvudvärk så blir nog kolla en film nu och sen sova.

Nästa vecka börjar jag jobba på vårdcentralen :)

Min underbara Joanna ska lämna mig och åka till österrike och jobba. Kommer sakna dig snuttis men du kommer ju hem till mig igen ;) <3
Eller får jag kanske komma och hälsa på dig där :D


Kommentarer
Postat av: jooana

du får minsann komma ner o hälsa på mig tycker jag :-) hihi kommer sakna dig med s¨åååååklart rosalin <3 <3

2009-11-04 @ 18:50:06
URL: http://yooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0