träna & vaccin


Ligger i min säng och kollar project runway. Har sovit helt sjukt mkt inatt men det va nu tur hade en sån satans huvudvärk igår så efter jag varit på bodyscrub. Vaknade med ett ryck skulle ju inte sova så länge eftersom jag väntade samtal från min chef men hon är så gullig och lämnade ett meddelande på min mobil att jag skulle komma till henne efter halv 3. Då ska jag utsätta mig för något jag inte alls gillar ta en spruta. Jag är helt sjukt nervös redan. Bara jag inte svimmar är allt lugnt. ska ju inte ta blod så jag klara nog det.

Ska försöka samla kraft och träna innan jag ska vaccinera mig. Så ska jag träffa min efterlängtade Rapunzel också :) <3

Hoppas jag inte blir dålig av vaccinet så jag kan göra något ikväll.

denna veckan har varit helt sjuk har inte varit såhär sliten sen jag vet inte när. Helgen satt sina spår. Vände ju helt på dygnet. Får bli ändring på det nu.

Hade önskat att jag vaknat upp och det varit snö utanför mitt fönster :) Längtar som faaaaan efter snöööö
Men jag får väl längta ett tag till


Kommentarer
Postat av: n

dublirnogsnart frisk:*

2009-11-06 @ 21:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0