Hösten är här


Usch nu har man fått stätta igång elementen och ligger hela natten nerbäddad under täcket för det märks ju verkligen att hösten är kommen.
Visst det är mysigt med höst men gillar inte att det regnar
Men man kan ju se det lilla positiva att man är sjuk då att man slipper gå ut. men sån tur har jag ej idag jag måste till apoteket:( buuuuuu
Men jag kommer ej klara mig utan mitt nässpray i helgen.
Hoppas att det lättar lite snart för jag är redan trött på att vara hemma.

Så typiskt också när man kommit igång med träningen och allt att man ska behöva ha ett uppehåll nu. men är nog snart på benen igen så jag kan träna och sen va med på heldagen nästa helg på gymmet:D

Varför är hösten den perioden man helst av allt vill ha någon ?



nej nu ska jag ställa ifrån mig datan och krypa ner i sängen igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0