Kräkmedel

Blev en hård kväll igår :P Började med gymmet med rapunzel sen fixa till sig så bar det av till Gabban. trevligt trevligt men blev påtok för mkt dricka och jag har minnesluckor. kommer ihåg var jag varit men stunder av kvällen är borta. sen är där stunder som jag hade hoppas varit borta men självklart inte är dom borta. För står inte hur vissa fungerar ibland. Hur kan man vara så satans blåst? Varför bjuda hem någon till sig mitt i natten när man sitter och pratar med sitt ex att man älskar den och saknar den. för helvete bjud inte hem någon då din jävla mes. Är så sjukt irriterad så det äcklar mig.
Har suttit och påstått att du är så jävla snäll nu ett tag sen bara beter du dig nästan värre än någon jag träffat.

usch usch usch usch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0