Long way to happy

 
Godmorgon
Då va det fredag igen:)
Idag vet jag inte riktigt vad som står på schemat mer än ska nog träna ikväll för dom ska ha dj på gymmet så jag ock Rapunzel ska dit en runda.
Igår va jag med Rapunzel hos majsan och fixade hennes hår blev jätte fint. dagen innan va jag också där med elin så blev hon brunett :) så nu är mina vänner skit snygga :)
I början av veckan har jag umgåtts med Fian & Idah :) haft spelakvällar, byggt 1000 bitar puzzel, varit på entré och lite andra roliga saker så känns som den här veckan varit en händelserik vecka :)

Oh vill att denna förkyldningen ska försvinna helt nu.

Nej nu ska jag nog gå ner och göra mig lite frukost .


skrattretande men vad ska man göra? Jar har iaf inte gjort något och känns inte som jag ska behöva ta tag i detta. Hatar folk som ska säga saker men egentigen är det bara tomma ord. men vissa ord tycker jag man borde tänka sig för innan man säger och inte bara säga det när det passar den. Sen går det lite i motvind så vänder den.

It's gonna take a long time to love
It's gonna take a lot to hold on
It's gonna be a long way to happy, yeah
Left in the pieces that you broke me into
Torn apart but now I've got to
Keep on rolling like a stone
Cause it's gonna be a long long way to happy


Kommentarer
Postat av: Ania

Kul med DJ på gymmet.. :) Men, vad har hänt? Varför retar du dig? :S

Puss

2009-10-10 @ 00:38:17
URL: http://anias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0