sometimes


Så då är det dags att skriva några rader igen:P Har verkligen inte haft någon lust att blogga på senaste tiden men men.
ska iaf göra ett tappert försök att komma igång igen iaf. 

Är hemma idag från min sista dag på jobb. har haft massa magsmärtor nu senaste dagarna men ska få lite svar på mina frågor imorgon så förhoppningsvis löser det sig då.

Helgen va en intressant och trevlig helg.
Fredags jobbade jag till 21 sen en runda till  tinna där fiffi också va =) myspys Tinnisen har fått så fint i sitt sovrum/salong nu :)
sen i lördags blev det träning. träffade slelin och rapunzel på gymmet sen stack jag och rapunzel och sola. PÅ kvällen blev det vin dags. började hos joanna. Emma och Ida kom också dit sen vidare till Lilja på avskedsfest :)


Nu ska jag skart till moster och fika för min kusin har fyllt år.


Imorgon börjar skolan hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0