En vecka sen lov

Ja jag har verkligen lov igen :P det känns super najs. Men blir inget lugnt lov för det är 3 prov veckan efter lovet ingen höjdare direkt men men det löser sig nog.

Hade en bra födelsedag med bowling och god mat med familjen och moster+familj sen blev det en film med Ania :) Mys
Har helt underbara vänner som förgyllde min dag med massa grattis samtal och sms.
fick ett efterlängtat samtal från österrike också av rapunzel <3 ska ringa henne i veckan så vi kan prata lite längre.

Riktigt drygt att ha en lektion kl halv 9 sen inte nästa förrän 11 och i detta vädret vill jag ej gå hem den tiden heller. så får roa mig vid den extremt sega datan.

Veckan består av träning ska testa det nya passet skivstång/spinning på onsdag extremt taggad är jag sen blir det gym resten av veckan kanske ett spinn pass till. Får börja plugga inför proven också.

Hade en vi helg känns verkligen bra idag för jag är inte alls så trött som jag brukarvara på måndagar efter en festhelg:P
Lördags va det sexparty hos Fian. trevligt trevligt
Fast inte samma som Elins för det va helt sjukt kul. Men då va man ju bara med sina närmaste vänner så kanske därför.



over and out

Kommentarer
Postat av: Ania

Vilken fin design du fått till. Vem har gjort den? Sjukt fin header! :D Puss

2010-02-16 @ 14:27:36
URL: http://anias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är fiffi som har fixat min blogg:) Ja jag är också supernöjd:)

2010-02-16 @ 18:18:16
URL: http://saaane.blogg.se/
Postat av: Fiffi

OM vi ska :) hihi <3

2010-02-19 @ 12:06:38
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0