Många nya intryck och tankar

Första dagen på jobbet igår och jag trivdes jätte bra. Super trevlig personal och klienter. Så det kändes som jag körde hem med ett leende på läpparna =) Fast visste va jag trött det va mkt information på 6 timmar :P Men ska dit idag igen så då får hjärnan arbeta mer.
Hoppas det blir en bra kväll idag med. slutar 22 så sen blir det hem och se om jag orkar göra något resten av kvällen.

Va på gymmet innan och rensade hjärnan lite för förbrände lite kalorier =)

Nu ligger jag i sängen och kollar vänner ska snart göra mig klar för sen bege mig till jobb.

Fortfarande kluven om jag ska festa i helgen eller ej. aaa






miss my girls <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0