Torsdag, Thursday, Torstai


Har precis ätit en mumsig frukost nu ligger jag i sängen och samlar kraft för att sen bege mig till gymmet. Ska bli skönt att träna idag eftersom jag hoppade över det igår och syndade gjorde jag också i gårkväll men men inte lönt att böla över. Ta i lite extra idag

Sen ska jag in om Tinna innan jag beger mig hem för att käka och göra mig klar för jobbet:)


Lite REKLAM från Tinna:

Nu ska jag arbeta fullt ut med naglar. Därför har jag ett erbjudande till alla mina nya kunder mellan den 32/2 och 23/3. De får 10% på valfri behandling + gratis dekerationer! (gäller ej glitter)
Nu kan du även färga och plocka dina fransar och bryn.
Ring för tidsbokning eller frågor.
Mvh Tinna Lindgren
www.allwayspink.blogg.se



Om ni vill ha tinnas nr kan du lämna en kommentar. Och hon jobbar hemifrån i sin lägenhet i Hörby.



Vad händer i helgen?
Loola ringde mig i tisdags och ville ha med mig på fest på lördag men är inte alls festsugen.
Ska iaf jobba mellan 16-22 på fredag så får bli en myskväll med någon av girlsen när jag kommer hem.



Kommentarer
Postat av: fiffsi

jag ska också göra reklam för tinna :)

2010-02-25 @ 15:27:08
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Kitty

Det är hos mig och Jojje de e fest på lördag, klart du ska dit. Emma komma också =) puss

2010-02-26 @ 09:04:04
URL: http://metrobloggen.se/yttik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0