Lista

Namn: Sanne Tenghamn

Kallas för: Rosalin, Saane, Gatubarn mest av Loola då :P

Stjärntecken: Vattuman

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: Bröstvårtan och navelen

Tatueringar: På Handleden mitt namn

Längd
: ca 1.63

Skostorlek: 37

Hårfärg: just nu mörkblond och svart

Fräknar: Nej

Motto: "Ångra aldrig det du någon gång gjort. lär dig av dina misstag istället"

Kär? Nej

Önskar du att du bodde någon annanstans? Trivs rätt bra i Hörby just nu

Tycker du att du är attraktiv? Det beror på när man frågar mig, haha (tog Joannas svar på denna fråga :P )

Dricker du? Ja

Röker du? ja

Vilket schampo använder du? Elvita

Vilken parfym använder du? D&G light blue

Vad är du rädd för? Döden, att någon nära ska försvinna, kryp

Gillar du att tvätta? Nej inte speciellt mkt

Gillar du berg- och dalbanor? Jaa!

Personen du ringde? Pappa

Personen som ringde dig senast? Slelin

TV-program du såg? Vakna med the vocie

Person du tänker på? Alla mina underbara vänner och självklart min saknade fru <3

Favorit;

Låt: Har ingen så speciell men Lady Gaga Bad romance brukar popa rätt bra i min mp3

Sak att göra: Umgås med Babsen ♥

Sport: Gym

Dryck: Mjölk

Kläder: Leggings och något stort linne eller tröja till :)

Film: Twilight & I taket lyser stjärnorna

Bil: Lamburghini

Serie: Grey's Anatomy, Gossip Girl, One three hill ja det finns många :)

 

Har du någonsin..;

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Ja

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nej

Antal..;

Gånger du varit riktigt kär?
Två

Gånger ditt hjärta brustit? På tok för många gånger

Hjärtan brustet på grund av dig? En tror jag

Tjejer du kysst? Håller jag inte räkningen på

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Några stycken men speciellt Elin :)

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Det har jag ingen aning om

Senaste..;

Boken du läste? Snabba Cash- Jens Lapidus.

Personen du fick e-mail av? Ann-Christin som jag ska på jobbintervju hos på onsdag

Personen du fick brev av? Minns ej

Personen du fick sms av? Ania

Gången hela din familj åt middag tillsammans? För någon vecka sen

Saken du köpte? cigg

Vad har du gjort idag? Vaknade nästan precis :P

Brukar du svära mycket? har mina perioder

När stiger du upp på morgonen? 9.00

Vad har du på dig? Randig tröja och troser ( ligger som sagt kvar i sängen )

Vad ska du göra ikväll? Chilla med vännerna

Vad är du allergisk mot? Pollen

Var har du ont? Hälsenan :(

Använder du hårspray? Varje dag

Kan du stå på händer? Nej

Håkan Hellström eller The Ark? Hmm. om jag måste välja blir det the ark

Salt eller socker? hmmm vet ej

Gillar du ketchup? Ja

Är du glad nu? Ja jo fast trött

Var du glad igår? Ja förutom på kvällen

Vad dansar du till? Älskar att dansa, så dansar till nästan vad som helst :)

Kan du sjunga? Ofta :)

Spaghetti eller makaroner? Gillar ej pasta.

Land du vill besöka: Många :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0