M som i måndag

Jag måste verkligen fixa min blogg snart. Men min personliga designer är ju inte hemma så det finns kanske någon annan som kan hjälpa mig? :P Fiffi?

Ligger hemma i min säng och har precis pluggat på mitt prov i svenskan. går verkligen inget  vidare jag får inte in det i min hjärna. :( men men har någon dag till på mig så får hoppas det löser sig.
va uppe och träna efter skolan men kroppen va helt konstig skakade i hela kroppen när jag gjorde övningarna. hmm förstår inte och gör så satans ont i benen när jag springer på bandet. blir så irriterad.

Helgen va lugn och vit det va ett tagsen den va på det viset men det kändes sjukt bra så närsta blir likadan fast ska nog hitta på något iaf någon dag. kollade handbollen och lets dance i fredags med sofie idag lina och sandra. i lördags va jag med Tinna<3 och fina elin kom upp en runda <3 mys mys men vi såg världens konstigaste filmer hahaha.

Idag när pappa kom hem och hade en god nyhet till mig kändes det som kanske löser sig allt till slut men nu har jag fått ett mail och nu ska åldern ställa till det hela. oh ett jävla år hopppas det ändras efter mötet.

jag åkte pulka igår förresten med Ania för första gången på väldigt länge och shiit va det va kul :) Längtar tills nästa gång vi ska åka. Barnasinnet är kvar och bara vill utnyttjas.

Saknar min lilla österrikare som tusan men snart får jag se henne igen eller ja nsart och snart men ja man ska ju tänka positivt iaf :P


Kommentarer
Postat av: rapunzel hihihi

jaaaa jag saknar dig meeeed! faan hjärtat jag är full o sitter på jobb nu hahhaha härligt! snaaaaart ses vi hihihi :D



älskar dig min lilla böna <3

2010-01-26 @ 09:19:13
Postat av: fiffi

jag ställer gärna upp gumsan :D

2010-01-26 @ 22:01:24
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: sanne

Fiffi: underbart hjärtat säg till när du har tid :)



Rapunzel: haha du är helt slut min älskling men det är så du ska vara :D Jag älskar dig mongbaaaaarn

2010-01-27 @ 10:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0