En dag i solen


Haft en super bra dag idag med änglarna.
Först blev det stranden med Tinna Jenny Elin och Niklas. Massa sol konstiga samtalsämnen mellan mig och tinna haha sen ett ännu värre med mig elin och tinna satt på stranden och klämde varandra på brösten och jämnförde och diskuterade vilken skillnad det va på våra bröst :P ja det ska va vi till att hålla på så Gubben en bit bort höll på att trilla av sin solstol så som han glodde.

Sen nu ikväll blev det käk på Offside. super gott och mysigt. synd man inte kunde dricka för man blev ju inringd imorse till att jobba imorgon och på fredag. Först ville jag ej men självklart sa jag ja. Blir ju en bra mjukstart till nästa vecka. Ska ju inte precis klaga jobbar måndag-fredag 8-16.30 inget att gnälla över precia helgerna är ju lediga =)

Nej nu ska jag kolla so you think you can dance innan det är dags för sängen.
Hoppas på mer sömn inatt än jag fick igår.


snart kommer käraste Rapunzel hem wawawiiiiie<3

Kommentarer
Postat av: Fiffsi

saaaaaaaaaaaaaaaaaaknar dig såååå mycket

2010-07-17 @ 22:11:07
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0