Vänner genom livets alla motgångar och framgångar



Har varit någon timme hos Tinna idag och det kändes verkligen underbart att komma ifrån sängen och huset. börjar nästan klättra på väggarna eller ja kanske lite svårt men ja :P Hon är världens sötaste också som hämtar och lämnar mig så vi ska kunna umgås <3

Blir nog en runda bort till ania när jag ätit tur hon bara bor en gata bort =)


Vissa av mina vänner har verkligen visat att dom finns där för en oavsett vad, genom sms, samtal folk som hälsat på och allt sånt. Det uppskattas verkligen och min kärlek till er blir bara starkare om det nu går <3


Kommentarer
Postat av: Tinna

Åh hjärtat jag har ju inte ens sett detta inlägget än!! <3

2010-07-31 @ 17:11:43
URL: http://allwayspink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0