Jag vill ha sommar och sol


hatar detta jävla regnet. varför skulle det fina vädret försvinna så snabbt?


Har iaf fast det regniga vädret varit ute och gått en lång runda med elin i förmiddags. Va rikigt skönt. Lite regn stoppar inte oss.
sen blir det gymmet senare ikväll=)
Nu ska jag götta mig i soffan under täcket och kolla i taket lyser stjärnorna=) Kommer gråta som vanligt men vad gör det ;)

Är ledig idag och imorgon sen ska jag hjälpa till påa pappas jobb på fredag och sen är det kusinens studet på eftermiddagen.

Beställt clips nu så jag har eget. hoppas nu färgen blev bra =)


nej nu orkar jag ej skriva mer tycker mest jag svamlar



seeee yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0