The time of my life


  ja det kan man verkligen säga att jag hade igår. Fy fan va kul jag hade på Ladan igår ja och hos blondie på förfesten. Helt obeskrivligt.
Vi gör det igen =)
Drängarna och enjoy va super=) Hade galet kul när drängarna spelade.
Fasar dock efter filmen som kanske kommer upp på deras hemsida i veckan haha vi va ju helt galna hahaha.
Denna kvällen kommer jag leva på länge.
tack alla ni som hjälpte till och gjorde denna kvällen så bra=)

Mitt liv har fått en annan vändning nu. Kommit in på skolan, jobb, underbara vänner ja allt det där fina och bra man vill ha i sitt liv.
tack alla ni som funnits där när jag inte kände det va allt för kul med hur mitt liv såg ut. Ni försökte hjälpa mig att göra det bästa av situationen och hjälpte mig med pengar mm. Ni är guld värda<3








sänker en tanke till Joanna som är i Turkiet och har fått va på sjukhuset. Hoppas du blir bra snart hjärtat mitt. Tänker på dig <3 KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: blondie

Hur kul som helst va det!!! :) men det här med film?? det har jag missat :P :P

2010-06-07 @ 11:21:03
URL: http://natalieschiller.blogg.se/
Postat av: Sanne

Vi får festa oftare ihopa.ja antingen va det en vanlig kamera eller en video kamera. sjukt sjukt sjukt kul men undrar hur det kommer se ut hahah

2010-06-07 @ 17:17:54
URL: http://saaane.blogg.se/
Postat av: jooana

tack hjärtegull, det värmer verkligen <3

2010-06-07 @ 22:59:43
URL: http://yooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0