Everybody is looking for that something


vaknade och hörde regnet smattra mot mitt fönster. oh nej jag vill verkligen inte ha regn. Jag hatar verkligen det när jag vet att jag måste bege mig ut i det.
Känner mig helt off i min kropp idag men ja ska upp och träna efter skolan och hoppas på att jag får lite energi.

Igår fixade Tinna mina naglar =) dom blev jätte fina =)
sen åt vi omelett och lite senare kom ostbrickan fram.
oh det va sååååå gottt

Helgen va intresant
Fredagen blev jag sjukt pepp och drog till bowlingen. fattar inte hur jag kunde bli så berusad men det blev jag iaf. Följde med några till höör på efterfest
den va helt galen
men när jag vaknade på morgonen va jag totalt fövirrad. var är jag och vm är det här. men jag kände efter ett tag igen två ansikten och kunde pusta ut.
Men fyllan hade inte gått över så blev att ta några öl på morgonen och skratta åt kvällen sen deckade jag helt bort vid 2 och vaknade halv 5

begav mig hem och sen hade jag mys med fian idah och ania =)

söndags tränade jag med fiffi och marcus. vi åt kvällsmat tsm och sen kollade film my sisters keeper
Verkligen se värd. jag älskar filmen jätte bra handling och tårarna kommer några gånger under filmens gång.


Nu ska jag göra mig klar för skolan



Kommentarer
Postat av: Sveinungmarit

Great work,webmaster,nice design!

2011-03-28 @ 02:22:49
URL: http://sveinungmarit.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0