i can transform you


Har inte orkat skriva på några dagar men nu när jag har tid över tänkte jag passa på

Skolan är klar för dagen känns super skönt nu ska jag bara göra natur frågorna tills imorgon. Sjukt irriterande att jag inte gjort dom innan i veckan. men men tar nog inte så långtid.
Ska upp och träna om en timme
sen får jag se vad denna torsdag har att erbjuda.

Helgen har jag inga direkta planer och det känns rätt skönt.
Väntar på att jobb ska höra av sig igen så jag vet hur det blir.

Nästa veckan kommer joanna hem UNDERBART <3 jag läääängtar som fasiken

En annan sak jag också längtar till är Fiffi och sandras 20års fest ska bli så satnas kul. Dom ska ha bad taste tema så jag och allex satt och klurade lite innan vad man skulle ha på sig. kul kul

nej nu ska jag plugga lite



tjaaaadå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0