kvällsträning


Hade ett underbart träningspass med Fiffibabe<3
Vi fjöntade oss som fan i början på löpbandet men efter ett tag tog vi oss i kragen och sprang på som fan =)
Du är underbar vännen min<3

Imorgon blir det skolan helst en promenad innan sen till nova med Rapunzel =)<3
Tacomys med mamma och pappa sen kanske kolla fotboll i höör. sen har jag inte planerat mer.















Måste bara säga att jag saknar Lilja Runarsdottir jätte mkt idag. såg ett videoblogg inlägg innan på hennes blogg så hörde jag hennes underbara stämma. RING MIG när du är hemma <3


Kommentarer
Postat av: Fiffsi

älskar dig också mitt hjärta! :) riktigt kul träning igår ...

2010-03-26 @ 08:48:08
Postat av: La.Chaar

LOVE YOU! jag ringer nu;)

2010-04-02 @ 16:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0