Ny vecka

Ligger i sängen och tröttheten efter lördagens festande sitter verkligen i.

Lördagen blev en mkt lyckad kväll längesen jag hade så kul. Först uppe hos elin drack och kollade fotboll och snacka sen begav vi oss ner till hennes mamma och festade lite med dom innan anders hämtade oss och körde till ladan:) Bra med folk och jag och elin tog sikte på baren det första vi gjorde och ja där va vi några gånger. lite för många.
En kille som stod bakom oss sa om ni hinner före mig fram så bjuder jag. jag och elin bara tittar på varandra och skrattar för vi stod ju framme vid bardisken. Men varsegod bara bjud du :P
sen gick jag och elin loss till musiken.
Sen kom fiffiälsk och blondie&gabban också :) <3
Mkt folk man inte träffat på länge så hade många trevliga samtal :)

Igår blev det bakiskväll hos Elin&Niklas lagade taco och hyrde film myyyyys. sommaren med göran är en perfekt bakfyllefilm.

Nu ska jag plugga, blir kanske ett litet inlägg senare.


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0