Vad är kärlek egentligen?


Hmm funderat på det as mkt idag eftersom folkt i min närhet mår som dom gör pga denna förbannade kärleken eller vad man kallar den för.
Är det ens lönt att ha någon kärlek om man ändå ska må skit av den?
Och vem bestämmer vem som ska falla för vem?
Skumt system det där.


Idag har jag iaf umgåtts med min älskade Rapunzel. Vi gick en mysig runda i skogen tog lite roliga foton och hade det allmänt bra. det behövde vi=)
Sen begav jag mig till fiffsi<3 där blev det middag sen upp till hennes päron och så tattuerade fiffi sig =) bara ifyllning va de gamla men ändå.
Jag blev såååå sugen så ja ni får se man vet aldrig om jag har en ny tatuering innan lovet är slut =)

Imorgon blir det plugg och träning och så ska jag träffa joanna och krama om henne <3


jag älskar mina vänner och jag gör allt för dom<3


Kommentarer
Postat av: j0lin

kärlek måste inte betyda pojkvän/flivkvän.

Vänner , familj, allt möjligt. Man ska inte snöa in sig på att hitta den rätte jämt.

2010-03-30 @ 01:17:34
URL: http://astrea.blogg.se/
Postat av: oli & luc

svårt att definiera kärlek när alla tycker olika om det..

2010-03-30 @ 01:30:25
URL: http://seko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0