Vad gör man?

Som jag skrivit innan så har jag sett en sån jävla snygg kille på gymmet.
Har ju sett han där i flera månader fast sen har han inte varit där på ett tag men idag kom han och guuud va snygg han är.

Men varför är det så att man inte kan gå fram till någon och bara säga hej
Hur gör man egentligen?
När man verkligen inte känner personen eller har någon aning om vad han heter eller något?

Dagen ilandsproblem

Tycker att vi (kan inte säga alla) är så fega
Är det för man är rädd att få nobben?

Enligt mig själv så kan jag nog säga att jag inte vågar för han tränar alltid med någon annan och det hade ju bara varit sååå pinsamt om han bara typ tittat på mig precis som jag va dum i huvudet.


Kommentarer
Postat av: Fiffsi

haha jag tycker du ska ragga upp han as hell :D

2010-03-30 @ 23:28:28
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: La.chaar

OOOH JAG VET PRECIS! De e typ de att man inte vågar förlora "thrillen" som man alltid får i magen.. spänningen kan j försvinna lixom SÅ snabbt om man gå fram xD O sen hade jag varit rädd för hur han låter när han pratar xD du o jag har så mycket o snacka om nu!

2010-04-02 @ 16:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0