Vårsolen =)

Helt underbart väder idag igen =)
Idag orkade jag inte ta mig till skolan har sovit as dåligt sen har jag litee saker jag måste plugga på så aja fick ta en extra dag ledigt.
så nu tvättar jag och kollar top modell har gjort klart mitt natur arbete som ska in imorgon så det känns bra.
Underbart med lov nästa vecka kan inte bli bättre.

Igår kom Joanna hem =)
Hade en hel dag med girlsen och det va jätte mysigt.
Tills sist blev det mys med trion och så kollade vi new moon. sjuuuukt bra film men sällskapet jag hade när vi tittade på den va ju inte det bästa för deras munnar gick i ett hela tiden speciellt min kära slelins mun :P men det är lugn jag kan se den igen :P
Sen blev det promenad hem hade sällskap med Joanna =)

Ska upp till gymmet senare idag och förbränna lite kalorier. ska nog få sällskap av fiffsi =)

Annars får jag se vad dagen har att erbjuda.

Imorgon blir det nog nova.


Kommentarer
Postat av: sofie

i love u baby!

2010-03-25 @ 13:09:28
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Sanne

I love you tooooooo

2010-03-25 @ 17:43:06
Postat av: Boolamarit

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2010-12-29 @ 14:04:48
URL: http://boolamarit.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0