Allt har en logisk förklaring


Ibland blir inte allting som man tänkt. Och ibland gör man saker som man kanske inte tänker sig för innan och så blir konsekvenserna inget bra. Men om man aldrig skulle gjort fel eller så vad skulle man då lära sig av?
Jag har lärt mig massor av mina fel och av andras misstag.
Och utan dom skulle man inte varit den man är idag.
Men man ska inte va långsint och inte kunna förlåta eller se vidare i livet.
För då mister man allt.

Så alla dåliga saker som hänt i mitt liv lämnar jag bakom mig nu och minns allt det bra istället:)


Nu har jag gjort mitt sista Svenska prov och det känns så jäääävla skönt. hoppas jag klarade skiten så jag kan slippa det jävla möget nu.
Har lite kvar på mitt historia arbete som ska in i morgon men det slänger jag ihop under dagen =)
Sen blir det träna eller gå en runda=)


    Veckans schema
Ons,tors,fre jobbar jag på korsaröd
tors är det fiffibabes student <3
Lördag LADAN :)

Sen blir det träning så mkt jag hinner med denna veckan också

Kommentarer
Postat av: blondie

LADAN!!!!! :):) kommer bli så kul!

2010-05-31 @ 16:00:23
URL: http://natalieschiller.blogg.se/
Postat av: Sanne

Ja det ska bli super kul :D

2010-05-31 @ 16:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0