Ett steg närmare


Så då är man ett steg närmare sitt mål om skolan. ick brev och ett samtal idag om att jag hade blivit kallad till intervju eller ja det är mer en heldag.
Håller tummarna för elin att hon också fick samma besked

Annars har jag legat på soffan och pluggat den mesta delen an dagen. har ett stort natur prov på fredag som jag verkligen inte ser fram emot.
Hoppas min lärare låter mig göra historia provet som jag har nästa tisdag på måndag eftersom jag ska ¨till önnestad då.

Fick ett sms från posten idag också att klänningen hade kommit så ska hämta den också idag. Blir väl innan jag ska till tinnisen om hon inte kommer hem försent

Helgen har varit trevlig. har tillbringat den mesta tiden med mina dykes ;) I fredags va det pildammsparken och valborgsmys nyktert för mig och fian men idah gick det lite värre för :P Men fick många skratt på vägen speciellt när hon gjorde svanen ut genom rutan.
Lördags blev det först nova handlade nya skor sen hem och satt och vela om vi skulle till malmö eller ej men som både jag och sofie är så visst blev det malmö och utgång på wonk.
dansade som en galning fram till 4.
Skulle beställa en drink i baren
så frågade jag va den kostade
han bara 50 i 10 minuter till jag hoppade av glädje då ska jag ha en sådan
när han nästan va klar med den första kom jag på det briljanta ideen att jag kan ju ta två när det ändå va så billigt. och det gjorde hon:P
Men den första slank ner rätt snabb för det va ju drygt med två glas när man ska dansa haha
nästa tog väl lite längre tid men det gick rätt fort med den med ;)
Träffade många trevliga personer under kvällen =)
efter en massa dansande blev det BK
Oh looovely efter en lång kväll men sen kom det som inte va lika kul vänta på det jävla tåget som skulle ta oss till lund så vi kunde ta bussen hem sen.
Men iaf halv 8 typ anlände vi i hörby och då va det raka vägen till fians soffa sova 4 timmar sen upp och till kalas i kstad.
Men det gick bra för jag mådde hyffsat bra ändå.
Tur fian tvingade i mig vatten under kvällen haha


Nu ska jag kolla lite unga mödrar

bye (K)

Kommentarer
Postat av: Lilja

Haj Baby!

Asså jag vet inte, han såg bara helt plötsligt bra ut... haha sånt som händer;) eller så har man ägglossning;) haha NEJ.

Kan vi ses snart? E sugen på lite Hörby för omväxlings skull!

2010-05-04 @ 12:31:56
URL: http://invu.blogg.se/
Postat av: Acrylic Painting

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-06-07 @ 20:14:18
URL: http://acrylic-painting.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0