just a ordinary day

Ligger fortfarande i min säng. skulle egentligen gå en runda nu på förmiddagen men har så satans ont i mitt ben:( så får vänta med det blir träna eller en powerwalk senare idag.

Annars står det plugg på schemat som vanligt:( Menär snart klar. Har bara ett prov i svenskan och historia arbetet kvar men det är nästan klart.
Vill få klart allt denna veckan så jag kan bara ta det lugnt nästa och jobba i lugn och ro. Känns lite nervöst inför nästa veckas jobb har ju inte varit och jobbat som dag personal innan så ska bli spännande och se hur det ser ut på dagen och så.

I helgen blir det lugnt. Skulle egentligen på wonk men hade glömt att jag skulle på överraskningsfest så fick ändra mina planer.
fredag har jag inget planerat än men det kommer nog =)


Ikväll kommer käraste Elin hem från dompan =) hoppas jag hinner se henne en sväng ikväll om hon inte är hemma för sent. fick ju världens gulligaste samtal av henne i förra veckan. Fyllot själv som pratade svenelska typ hela tiden.<3






Kommentarer
Postat av: Asasdas

Nice site, Keep it up

2011-04-28 @ 07:40:04
URL: http://literary-journal.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0