Langos


Ooooh vad jag älskar langos som tur va fick jag det till kvällsmat hos fian idag =)
Det är sån äckta sommar känsla på det.
Längtar till hörbymarknad då ska jag springa till langos vagnen och trycka in en efter en haha nej där kanske jag överdrev men ska iaf ha en på onsdagen och en på torsdagen =)

När vi kollade ut genom fönstret innan såg vi polisen som hade stoppat en bil och helt olötsligt får föraren följa med polisen och bilen fick stanna kvar. så vi pinnade ner och tog reg nr och kollade upp det på nätet men blev besvikna för det va ingen vi visste vem det var och personen kom ej från hörby. Vi missar allt. Sist polisen va i grannhuset fick vi inte se något heller.
Det är hemsk att va så nyfiken som jag är :P
KAnske skulle bli polis så jag får reda på allt haha

Är iaf ledig imorgon har hemstudier hela dagen. så blir att plugga på prov,tvätta,städa och sen träna.

sen blir det taco mys med mamma och pappa för pappa åker till stockholm på fredag med jobb.


Nu ska jag sova

natti natti

Kommentarer
Postat av: Fiffsi

du och jag ska äta massvis med langos höhö :)

2010-05-06 @ 07:46:58
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0