Ny vecka, nya utmaningar och massa skola=(


har haft e mkt bra helg. I fredags bar det va till Lund med Tinna. Hälsade på några kompisar till henne. Massor av skratt och en och annan alkoholdricka=)
I lördags begav mamma och jag oss till nova för att fixa studentpresent till min kusin och skor till mig=) Blev två par skor en klänning solglasögon leggings och ett diadem med en rosett på =)
Sen på kvällen blev det grillning hos moster. Skulle egentligen till hässleholm med tinna och fiffi men min mage vägrade. men rätt skönt att vakna upp i söndags och må bra.
Söndagen bestod av att ligga i sängen för magen va dålig:( Min magkatarr är nog tillbaka=(
Va en runda hos tinna också.

Nu ska jag bege mig till skolan.

Hoppas alla har haft en bra helg.

jag saknar det gamla tjejgänget:( alla är på olika håll nu inte alls kul. Men Tinnisen är ju kvar iaf och elin kommer snart hem. Joanna är borta ett tag till:( och ania är ja jag vet inte rikigt haha
Men glöm aldrig att jag älskar er var ni än e i världen <3


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0