Uddevalla i sommar


Oh jag och Tinna har kollat upp lite grejer till vår tripp i sommar. Vi ska till Udevalla och kolla motercross VM. ska blir så stans kul och jag vill att det ska vara dags nu =)
Vad kan gå upp emot lite cross, alkoholhaltiga drycker och min underbara Tinna ? absolut inget hihi


Men finns det fler som vill följa med är det bara till att hojta:D


Nu ska jag snart till kristianstad och kolla på en bil som jag ska ha nu i sommar iaf. Blir något billigt som går bra och är bensin snål.
Sen när jag kommer hem blir det nog en tur på rullorna, och min älskade elin ska nog följa med. Sån JÄVLA NEGER hon är alltså. aaaah inte alls avundsjuk.


Nej nu måste jag kila


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0