Hösten är här


Usch kallt och mörkt.
ja som alltid brukat älska hösten är nu sååå satans emot den. Jag fryser och det är nästan mörkt hela tiden =(

denna veckan kommer va en händelserik veckakommer inte ha mkt tid över till annat än att plugga. sen åker vi till gotland med skolan på torsdag eftermiddag till söndag kväll.
Ska bli jätte intressant ska runt på lite olika behandlingshem på praktikbesök sen  glo runder i visby =)
Älskar gotland på sommaren hoppas jag tycker lika dant på hösten.

har prcis pluggat lite psykologi. nästa klar med inlämnings uppgiftern som ska in på torsdag sen börjat läsa på kognitivismen.

Helgen ja vad ska jag säger den lite båda delar.
fredags mys med joanna i fredags ju
sen i lördags va jag och jobbade. hade en helt okej dag på jobb men med allt för lite att göra. sen va det hem och fixa sig innan det va dags att bege sig till fian för lite förparty innan vi skulle till hampe och grodans fest. han ej va dör så länge innan någon bestämde attt vi skulle till malmö och den kvällen slutade ej bra.

Känner en viss besvikelse men orkar inte lägga ner någon kraft på den just nu. Men vissa saker gör man bara inte. så man har ju lite ändrat sin syn på den vänskapen.

Men nej nu ska jag krypa ner i sängen och kolla lite christine och sen vänner =)


bye  bye

Kommentarer
Postat av: Fiffsi

svar: hihiih ja min familj är snäll=)

2010-09-29 @ 21:38:06
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0