Carpe diem


Är rikigt trött nu.
Sov som en röv inatt för jag va så in i helvetes rädd när det blåste som de gjorde och man kände hur det ryste till i huset.
Väl uppe blev det fixa min tattuering, sen har jag och sandra varit ute och gått och gjort masspr av ärende från 12 till kl 16.
Behövde verkligen de.
Va hos fian sen och gav henne sin present. blev en rosa kavel eftersom de ej hade någon och hon har ju börjat baka som bara den på senaste tiden=)

Imorse beställde jag min födelsedagspresent till mig själv. Blev en onepiece :D



Känner mig trött på det mesta just nu. trodde de hade gått över efter helgen men vips så va det tillbaka igen. NU FÅR DET VARA NOG
Hoppas det blir bättre efter fredag. för då ska jag ju klippa mig och skaffa ett liv haha


Nej nu ska jag snart vila de två trötta ögonen.


natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0