They don’t think what they say before they open their mouth, you gotta

Fixat håret och hjälpt kusinen idag med hästarna=)
gjorde lugg idag just nu känner jag mig som jag är 5år men med lite smink ska det nog lösa sig:P är en vanesak också.
Nu vrålar min mage efter mat men jag får vänta ett bra tag till=(
Ikväll ska jag umgås med Fians bihang idahoo hihi snacka skit och chilla en massa. Blir praktik hela helgen och det känns inta alls kul.

Fan vad mitt humör inte är på topp längre.
WHY?
Känner mig en aningens förvirrad i själen.
Förre helgens roligheter är som ett minne blått. Jag behöver en sån helg till ...


I get tired, and upset
And I’m trying to care a little less
And on Google I only get depressed
I was taught to dodge those issues, I was told:
Don’t worry, there’s no doubt
There’s always something to cry about
When you’re stuck in an angry crowd
They don’t think what they say before they open their mouth, you gotta

Pack up your troubles in your old kit bag
And bury them beneath the sea
I don’t care what the people may say
What the people may say bout me.
Pack up your troubles get your old grin back
Don’t worry about the cavalry
I don’t care what the whisperers say
'Cause they whisper too loud for me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0