????????


Såhär känner jag in för de mesta just nu.
eeeeeeeeh!

Men har iaf haft en sjukt bra eftermiddag med min kusin i fulltofta först rida sen hjälpa till när de ska få nya skor. ja det är mkt som ska göras med de där hästarna.
Jag vet inte men känner mig irriterad och bara trött på det mesta just nu. Känns som ja det händer roliga grejer men inte som jag uppskattar.
Funderar kring en massa som jag ändå ej gör något åt.
Att jag inte ska va tsm med mina balare på så jävla länge känns inte alls okej. att jag ska befinna mig på gotland enda fram till jul. jag menar hallå vad hände? Alla kommer har glömt bort mig när jag kommer hem igen. Plus att jag kommer jobba typ varje dag i 7 veckor i sommar.en börjar skolan i två veckor där jag ej är hemma på en hel vecka. nej jag protistear lite över mina egna beslut just nu.

Hatar alla som är kära för tillfället också. Har lite sådana perioder i mitt liv och den är just nu. Jag har kommit fram till att jag kommer sitta här och hata kärleken när jag är 40 år och ännu mer bitter för de aldrig funnits någon.
Haha nej med årets pris för bästa bitterfitta går tiiiiiiiiiill
SANNE ELEONORA TENGHAMN
wooooooohooooo



cha cha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0