Fniss och asgrav ! :D

Gårdagen va helt underbar. förutom en sak men aja du är söööt ändå:P
När jag suta ringde älskade slelin så kom hon och emil och hämta mig efter jag käkat:) vi va me emil en stund sen hem till elin:) så va vi där ett tag och elin klättrade på väggarna så sugen hon va på något så jag erbjöd mig att gå och äta glass:) så dte gjorde vi..
Väl hemma igen kom vår ängel som vi saknat som faaaaaan.. JOANNA mitt lilla barn :) Du och alla dina upplevelser. jag och elin skämdes ju nästan:P hihi aja stefan fick nog sig ett gott skratt
hahahaha
sen va det dags för glass igen men inte för min del. Joanna och Elin  åt. Sen gick vi ner till Målla och satt där och snacka skit och skratta:)
Sen ringde vår underbara kjoi:) och så kom hon... kan det bli bättre? ja det kunde det för sen kom Ania också<3 asså hela kvinnoligan va samlad + två nya underbara kamrater<3
Kvällen va fylld av käääärlek och sjukt mkt skratt.

Just nu sitter jag på jobbet och har lite halv tråkigt förhoppningsvis får jag lite statestik jag ska göra nu dom senaste dagarna..
annars ser dagaen ut såhär ska till stallet när jag slutat sen blir det ut och gå med slelin i kväll om nån av oss orkar:P

Ihelgen åker mina älsklinar till stockholm... som tur finns det ju telefon:P
Men jag har ju iaf Kjoi här hemma hos mig och det är inte dåligt det<3
Sen är ju Målla&Ania också på plats i hörby hela helgen men Ania den nörden måste ju jobba... :(

Nu är jag grymt hungrig jag vill ha Tinnas mammas smörgåstårta det är den godaste i hela världen. Ni förstår inte hur jävla god den är... aaaaa :P
Saknar min lilla tinna också hur mkt som helst<3

Kvinnoligan kanske kan återförenas igen:) hihi fast med några nya medlemar..hihi
Igår va vi ett härligt gäng.


Hon blev glad för överraskningen:) hihi<3


Kommentarer
Postat av: jooana

hahahha fy fan vad roligt jag hade =) älskar er så sjukt mycke

2007-08-07 @ 11:10:53
URL: http://yooa.blogg.se
Postat av: Ania

Ja det är väl klart vi kan ta in nya medlemmar! Hoppas dom stannar förevigt denna ggn. :P En viss C eller B som vi kallade henne, är ju faktiskt inte inkluderad längre och har inte varit det på många år! Du+Jag+Slelin+Älin+Joanna.. Kanske vi får två nya medlems?? Och du, hade jag fått bestämma (vilket jag inte får) Så hade jag INTE jobbat denna helgen! Och där med basta! Love ya!

2007-08-07 @ 21:41:25
URL: http://anias.blogg.se
Postat av: jessica

hehe, i know...det var verkligen på tiden va :P

2007-08-07 @ 22:57:06
URL: http://www.jboo.blogg.se
Postat av: Sanne

Ja men Älin är ju inte precis med i kvinnoligan heller längre.. tyvärr:( Så jag tycker vi börjar om på nytt:P

2007-08-08 @ 09:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0