FÖR NÅGON STANS LYSER EN STJÄRNA

DÄR DET FÖRUT VA SVART


Fredag ääääääntligen fredag:)
Idag ska jag äta good mat tsm med päronen och bara mysa:)
får se vad mer kvällen har att erbjuda.
Min kära Änabanäna är ju i hörby så förhoppningsvis får jag träffa henne.
Ska iaf inte ha en endaste droppe sprit i mig denna helgen.
En jag bara måste träffa i helgen är min kära Slelin. Helt sjukt att vi inte träffats på en hel jävla vecka:(
Du är en helt underbar vän. Du finns alltid vid min sida när jag behöver dig<3

Imorgon ska jag och mammi nog till stan och shoppa om hon inte vill får jag väl åka själv.
fast det bästa med henne är att hon alltid är ärlig:)<3

Igår va ja med Prahlan i stallet sen stack vi hem till henne och sen blev det en runda ner om kvantum för att handla lite mat. ojoj helt plötsligt fick vi leka lite kurragömma på kvantum.. där sprang vi runt i ridkläder och gömde oss ;) hahaha
Sen hem och käka fisk och dillstuvad potatis:) mumsfilibabba
sen åkte vi till mitt stall så fick jag ut och jogga av rocket lite:)

Äääälskar att vara ute i de stallet där är så mysigt:)

Det är inte alltid så lätt att va kvinna.
vi ska båda utstå det ena och det andra. hahaha



SLELIN VA PRECIS HÄÄÄÄÄR<3
Och mamma Pis (elins mamma) haha lite komiskt att våra mammor heter samma namn:) Tänt att vi känt varndra i 15år det är helt sjukt. Och nu är vär vänskap bättre än någonsin<3 Inga ord kan beskriva hur mkt du betyder för mig.. sheeeeet människa kan det finnas så mkt käelek i världen till en vän? Ja det verkar så:)




Alla mina andra underbara vänner tro inte att ni inte betyder något för mig. för det gör ni verkligen men blev så glad att träffa henne så va tvungen att skriva ner hur jag kände..





Lilja
Du mitt lilla isländska hjärta
Jag skanar dig sååå
kom hem från island nu så vi kan umgås<3
Ég elska tig(L)



Kommentarer
Postat av: Slelin

Asså det finns inga ord.. så glad jag blir.. jag kan inte mer än att hålla med.. Jag älskar dig obeskrivligt mkt..Idag måste vi ses! <3

2007-07-27 @ 12:15:07
URL: http://slelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0