trååååååååååååååkigt


Fy faaaan vad jag har tråkigt jobb. ångrar mig att jag tog det.
sitter och försöker lära mig hur man viker en låda av ett papper. men det går inte. har redan gjort 2 loppor. och det är inget dagis jag är på..
Jag vill bara hem.
Känns som jag vaknat på fel sida idag. är så trött på allt.

är så irriterad på¨2 personer i mitt liv just nu så jag vet inte vad jag gör om jag träffar er.. förstår mig inte på er...

känns så bra med vissa av mina vänner vi behöver inte ses ofta och så men när vi väl ses så är det som vi träffas varje dag :) vi kan bråka och så men alltid löser vi det... fan vad jag älskar sånna vänner<3 men vissa förändras så det är helt sjukt. och jag vet varför för det är efter det som ni förändrats... sheeeet egentligen borde det bli till de posivitva men tvärtom blev det för er del eller mest en av er...

Elin & Jag vi är goda vänner och vi är inte speciellt olika. vi tycker om oftast samma saker. och en sak har vi gemensamt :) POLLY ;) <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0